Blå himmel och sol..!

Ja eftersom alla andra skrivit om Båstad Outdoor Open tänker jag inte skriva så mycket om det mer än att det var skitkul! Tack alla som gjorde det till en toppenhelg!

Nu sitter jag på jobbet och tittar ut och bara lägtar till lunchen så att jag kan gå ut och sätta mig i solen. Har väldigt mycket energi idag känner jag så mina småtjejer som jag ska träna kommer få det svårt och tungt haha!

Idag kom min soffa, så nu har jag någonstans att sitta med! Det är skönt!

Måste bara säga att jag älskar sommaren när den är så här! Även om jag jobbar!

Ihelgen är det gabbys födelsedagsfest! Det ska bli jättetrevligt! Men den där önskelistan som helt har uteblivit är jag lite besviken på. Fast en paradisö eller en mulberryväska är realistiska önskningar Gabbs, ska bara råna en bank först!

Kommentarer
Postat av: Sofie

På lördag ska vi festa! Karatefylla.. GE DEN! hahahha puss

2007-08-09 @ 16:11:48
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0