Helgen!

I fredags var vi på inflyttningsfest hos Sara och på något vis har vi fastnat för det här med djur - denna gång blev det Lottas Bamsen (grisen i Lotta på Bråkmakargatan) som stod i centrum och som för kvällen hette Gotte! Jag och fröken Löfgren tog taxi ner i stan och fröken konstaterade ett flertal gånger att fin är hon minsann! In på Tycho för lite vodka lime :)

Tröffade på en massa folk man inte sett på länge, väldigt trevligt faktiskt!

Lördagen var ganska seg, lite bandy, lite ikea och lite taxi till några småkillar :) Fick höra en massa skvaller iallafall! fina var dem också haha :)

Idag blir det match mot Kävlinge och sen lite träff med Vicke, måste ju muntra upp dig lite efter helgens bravader!
Sen blir det bingen och måndag igen!


PUSS!


Kommentarer
Postat av: MPN

hmm, taxi åt småpojkarna...jojo. Nåja, det var bussigt av dig.

2007-08-20 @ 15:41:01
Postat av: MPN

Well Klara, har du varit på toa ännu? orolig mage botas med Proviva (=ålderstecken)

2007-08-21 @ 07:52:29
Postat av: Sofie

Klart fröen Löfgren är fin.. Alltid! helst på fredagar efter lite rödtjut! riktigt fint tycker jag.. Men du jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga när jag börjar jobba igen.. haha :) Hörs imorgon! PUSS!

2007-08-23 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0