Idag får man säga, imorgon är det fredag!

Skönt att det snart är helg igen!

Hade en mycket trevligt, kräft-, fotbolls- och mobilkväll med tjejerna igår. Bästa citatet får jag nog säga är "men jag har ju det där comviqkortet i"
Fotbollen hamnade lite i skymundan med alla såg vi Kims mål, mest glad blev nog jag haha!

Ikväll är det träning som gäller, först med tjejerna, sedan vi damer. Två matcher ihelgen, första imorgon och andra på lördag!

Därefter blir det lite inflyttningsfest i min nya lya och jag tror det kommer bli mycket party eftersom vi redan värmt upp all musik igår och det är inte vilken musik som helst, här snackar vi absolute dance 9 osv..

Förresten så är jag yatzymästare! Någon som vågar ta en match kanske haha =)

Ha en bra torsdag för imorgon är det FREDAG!


Kommentarer
Postat av: mpn

har hört att det fuskas en hel del i yatzyn...stämmer detta? Jag slår dig lätt annars K...challenge..ok

2007-08-24 @ 07:59:33
Postat av: Anonym

jag ska slå dig i yatzy! ses på lördag PUUUUUSS

2007-08-24 @ 13:54:42
URL: http://f4president.blogg.se
Postat av: l-o

Fan vad det bloggas dåligt här! =)

2007-08-28 @ 10:38:39
URL: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0