Lunch..

Inget roligt med lunch när alla har semester, sitter framför datorn ändå. Borde köra till ikea men jag orkar verkligen inte!

Fått ett glatt besked idag iallafall, min fina tapet kommer på fredag vilket förhoppningsvis betyder att min lägenhet kommer vara klar tills på måndag! Det blir riktigt nice! Blir en fin inflyttningfest snart, har ju några att se fraemot eftersom att Sara och flyttar in i egen lya nu! Vad är det nu du kallar den haha :) Nästet något eller!?





Fick ju lägga in en liten bild på min nya roomie! Puss på dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Puss på dig med.. fan va glada vi ser ut.. Men det är vi ju, alltid!

2007-08-01 @ 13:00:14
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: l-o

Muhahaha....ja, *****nästet var det ja, men observera att det inte är JAG som kommit på det ;-)

2007-08-01 @ 15:11:01
URL: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0