Vem fan pallar fläta

nu sitter man här, torsdag kväll/eftermiddag klockan 16.45 och bara vill att klockan ska bli 17.00 så att man kan gå hem och njuta av att man äntligen kan säga, imorgon är det fredag.
Jag älskar fredagar, man jobbar men vet att det händer något kul på kvällen, man har två dagars ledigt framför sig och alla är på bra humör.

Annars har jag haft en trevlig vecka som började med lite käk på Akropolis med kära Vicke och en hel del snack. Det var trevligt som alltid, fast ganska roligt att Vicke tror att jag har touch i bilen!

Tisdag- ganska tråkig dag med träning och ytterligare träning men men, sånt man får ta!

Onsdag- Mycket trevlig grillkväll i kylan på fröken Löfgrens uteplats, slank även ner något glas rödvin. Mycket trams som alltid när Elise är med och även en del citat kom upp. Ett som jag skrev i rubriken och ett som jag inte vågar skriva här, kan vara förolämpande haha :)

Ikväll är det träning igen! Blir dock ganska kul tror jag! Hoppas jag.

Imorgon blir det SeVen med tjejerna, sista kvällen på campingen haha :) Sen blir det lite utgång i stan!  Dock inte lika dimmigt som förra helgen!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha lätt lika dimmigt som förra!

2007-08-31 @ 08:25:11
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0