Bedrövligt..

Jag jag får väl skriva något om dem, mitt favoritlag! Landskrona Bois! De är Bedrövliga, varvar klass med kollaps!
Gick alltså dit igår för att hoppas p åen fin fotbollsmatch, istället blev det pinsam förnedring! nog skrivet om dem, de får ta sig i kragen träna hårdare till nästa match!

Sitter på jobbet igen nu, har sovit som en stock inatt, tur jag gick från Gabby innan filmen var slut, annars hade det nog slutat med en natt hos henne hehe :)

Sitter och degar på jobbet nu, men det är väl dags att börja arbeta lite!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Dega e du grym på :)

2007-07-31 @ 11:08:47
Postat av: gabby

du hade gärna fått natta hos mig, gillar ditt sällskap ju ;) hörs later. ha en good day att work. ciao bella!

2007-07-31 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0