Flytt

Då var det dags att byta lokal med jobbet! Blir en hemsk vecka nu när man ska jobbar 14 timmar idag, resten av veckan 12 timmar. På söndag när man är ledig kommer man falla ihop i en hög hehe!
Men men det är övertid och extrapengar till karnevalen!

helgen var mycket trevlig, firade först mina två kusinbarn som tagit studenten, Guud vad kul att ta studenten, jag är avundsjuk, fast jag är nog mer avis på de som går typ i tvåan och har sommarlov, bara ligga och slöa på stranden, käka ute, det hade varit något!

Men men snart är det semester, karneval, midsommar och allt annat roligt som händer! Denna sommaren kommer bli speciell det känner jag på mig!

Jag har klippt av mig håret och det är grymt skönt med kort hår! Synd man inte kommit på det tidigare!

Nej nu får jag återgå till jobbet!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var på tiden att det uppdaterades här.. började bli lite dammigt.. hahahha du som var SÅ på G innan! Sara kanske hade fel, det kanske inte är din blogg som kommer att vara "bäst".

2007-06-12 @ 16:24:38
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0