Helgen!

Ja nu är det äntligen fredag! Jag älskar fredagar, då slutar man tidigt på jobbet, hmm 16.00. . Man har två dagars ledigt att se framemot och oftast några roliga helgaktiviteter också.

Denna helgen blir det mycket, Releaseparty för Svenska Akademien idag på gamla hederliga Tages i landskrona, Sara min trogna vapendragare när det gäller fest är på och även andra dela av tjejgänget! Sofie däremot är lite svår men det ska nog gå att övetala henne med..

Imorgon blir det upp tidigt och iväg till Danmark och Köpenhamn-Parken för att se BlåGult fullkomligt knäcka ett RödVitt Danmark! min kära Order-kollegor som ska med är väl inte riktigt på samma intressenivå som mig men det ska nog gå ändå. :)
Hur söt är inte Zlatan och hur bra är inte Elmander.. Dessa stjärnor! gör allt för Sverige nu!

Ikväll ska jag på synundersökning för att få ett par glasögon som jag kan ha vid datorn på jobbet, modell denna tyckte optikerna http://www.svetsmastaren.se/katalog/img/80_6.jpg jag är inte riktigt på samma linje hehe :)

Nej nu får jag nog återgå till jobbet en liten stund.. Får lyssna lite på musiken och tänka på helgen så tar man sig igenom alla kundsamtal med ett leende på läpparna!

Kommentarer
Postat av: l-o

Haha, ta dem brillorna, de är heta ju :-) Yes idag är det fest...ska jobba imorgon, men det har gått förr...;-)

2007-06-01 @ 15:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0