In your head..

Ja ibland undrar man vad som pågår där, men inget jag kommer  få veta någonsin så det är lika bra att sluta försöka förstå. Tråkigt att det ska behöva bli såhär iallafall..

Det är konstigt, konstigt att vara singel igen efter tre underbara år. Men så är det.. Vill mest bara passa på att tacka alla som ställt upp på senaste fast jag vet att jag varit både, irriterad, ledsen, glad, konstig osv.. Tack för att ni finns älskade vänner!

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på mycket länge! Eller aldrig.. Tvättat bilen för hand!! Vet någon som kommer bli impad iallafall! Både invändigt och utvändigt ska tilläggas och ja jag får väl erkänna att pappa hjälpte till rätt bra haha :)

Imorgon är det måndag och Justin! I Love Justin!! Det kommer bli grymt kul! Tur att älskade bästisen Sofie ska med också, då får man adlrig tråkigt!

Love u bästa gänget! Vi är oslagbara!

PS: Gabby, tur vi klarade oss i karusellen igår haha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi tack för att du säger att man inte kan ha tråkigt med mig.. du är söt! ikväll ska vi rocka! Puss

2007-06-25 @ 12:48:53
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0