Nationalfirande

Vi är ju inte så bra på det i Sverige, på det där med nationaldagen!

Men jag ska tillsammans fira in nationaldagen med mitt älskade tjejgäng på Hven! Av erfarenhet vet vi om att det kommer bli en hel del vin, en hel del snack och en hel del skratt!

Jag har hört att vi inte kommer få någon repris på 2006 års bästa fylla. Ja, GabbyFlabby vad du ställde till det. Så många citat vi fick då! Det är sånt vi bär med oss och skrattar åt lite tråkigare dagar. För vem tycker inte det är kul när det kommer två tjejer med armarna om varandra hel näck och handdukarna runt halsen och pratar om hjärtats bekymmer!

Måste hylla bästa vännen Sofie lite också som efter två dagar av moraliskt stöd ska gottgöras. Kanske kastar jag dig i havet direkt när du når lilla ön Hven!

Det blir grymt imorgon, jag längtar tjejer!!

                          

Kommentarer
Postat av: gabriella

hven lär bli kalas , det lovar jag :) godnatt min skatt , höres imorgon. LAV YA ;)

2007-06-04 @ 23:30:03
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: gabriella

och bilden på mig är hemsk :/ blääääää

2007-06-04 @ 23:34:47
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: Sofie

Tack för att du har algt upp fulaste bilden på mig ever!

2007-06-05 @ 08:34:18
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: Klarrie

Jag tycker både Sofie och Gabriella är söta på sina bilder!

2007-06-05 @ 08:48:36
Postat av: l-o

min bild är ljuvlig i alla fall ;-)

2007-06-08 @ 13:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0