Oslagbara!

Vi var oslagbara, vi sköt från höften vi hade svaret på allt..

Det är vi det! Jag och mitt galna tjejegäng!
Eftersom det händer så otroligt mycket spännande i våra liv måste ju folk få ta del av det! Så jag börjar skriva om det här!

Vi är många olika viljor och personer i vårt lilla gäng men oftast kommer vill en bra slutsats, kolla bara ringsignalen tjejer, Hey girls introduce yourselfes..

Vi består av några singlar, några "jag vet inte va vi är" och några sambos!

Sofie, Elise, Lina och jag är våra fyra sambos.. Vi har ju faktist lyckats fånga en kille som dessutom vill bo ihop med oss, vilsna själar. Elise även kallad, moppen eller pyromanen, har hängt med ända sen västervång med galna tricks, ja hon skulle nog  kunna vara med i Jackass och faktiskt gillat det!

Sofie (även kallad majskolven då hon har en otrolig dragning till dessa) har sin egna lilla speciella plats i mitt hjärta! hon är också en galen sambo som älskar att röka under fläkten i köket så fort killen är borta hehe! hon är också den som lyckades med saken att få sin killa att sälja en dator när hon tyckte att han var tråkig (!)

Lina har sin innebandystjärna Rickard! Han är en duktig snickare och det vet vi att Lina gillar, eller vänta är det bara kläderna hon gillar hmm..

Jag har den långe hehe, en snäll, rolig kille som ofta ljuger för mig när reslutaten i tävling inte gått hans fördel! Tvåa i fotbollsgolf bah! Skitsnack!

I gruppen "vi vet inte va vi är" placerar jag Gabriella, tjejen som gillar soliga dagar och heta nätter!
hon har många järn i elden den här tjejen och är charmig som få! Just nu verkar viljan vara på rätt ställe men man vet inte imorgon!

I gruppen singlar placerar jag Vicke och Sara, dessa står för hemligheterna i gruppen man vet egentligen inte vad som händer.. Vet dock att Sara bör göra ett val som vi andra anser är rätt (ja det var ju det där med olika viljor igen) Jag måste även tillägga att Sara är den tjej som aldrig spottar i glaset och som man ringer när man partaja lite!
Vicke döljer saker för oss andra och tror att vi inte fattar men du lilla Victoria, vi får reda på alles! Vi är iallafall en hellylletjej som bor på landet, har tre hästar och riktigt blont hår! När Vicke får sprit i kroppen kryper "The Beast" ut och visar sig och man får se hennes rätta jag!

Sedan har vi ju Tulle, hon är coolast av oss alla, har en störtskön personlighet och är alltid med på att göra roliga trick, helst när dessa filmas! Sara vet en del om dessa trick haha :)

Så egentligen är citatet från låten Oslagbara felaktigt men jag gör om det!

Vi ÄR oslagbara!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha du är så söt! du är en stjärna för mig i alla fall!!

2007-06-01 @ 11:32:42
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: gabriella

vilken underbar blogg :)ni är bäst tjejer , älskar er till max ! you know that ! kissesandhugs! party party som man säger i landskrona ;) hahaha

2007-06-01 @ 11:58:20
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: l-o

haha, fin fin blogg Klarry :-) ska bli ett sant nöje att följa, bara du inte är lika kass som ovanstående på att skriva blogg ;-) See ya later! Love babes....<3

2007-06-01 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0