Forsta veckan!

Forsta veckan i detta land ar avklarad snart! Har varit med om helt sjuka saker haha :)

1. Trafiken
Forst koper du bil, sedan koper du korkortet, sedan lar du dig kora, med andra ord, detta hade passat mig bra mycket battre an alla uppkorningar i Sverige! Det finns inga trafikregler utan du tutar bara lite nar du vill forbi och vilken sida du kor om pa spelar ingen roll!

2. Lagenheten
Med sin knalloranga vagg, en sang med tre ben, en tvattmaskin i koket och en toalett som bara spolar nar den sjalv vill kan man inte annat an njuta! Vi har iallafall poolutsikt!

3. Maten
Frukost i mandags, baguette med pommes och ost i, behover jag saga mer!

4. kollegorna jag traffat som ar toppenbra och jag verkligen kommer overens med!

Hoppas ni har det bra hemma! Saknar er alla jattemycket!

Hors snart igen!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fy fan vilken frukost.. den hade jag nog inte ens velat få i mig när jag är riktigt bakishungrig.. ushh och fy! Idag har jag ätit två rostmackor till frukost.. hihi, finns det i egypt? Nu ska jag ta lite svensktkaffe, jobba som fan och sen dricka rödtjut.. miss you babe!

2007-10-12 @ 08:18:27
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: Lews

Äntligen en update! Men nu kommer du hem snart va? :P

2007-10-12 @ 10:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0