I came for u..

Hur sentimental kan en halsfluss göra dig, eller en gammal sång, eller ett nytt, jobb, eller en sorgligjävlaamerikansksåpopera du inte kan sluta titta på.. Jag idag är en sån dag.

Förra hösten var sjuk, det fanns allt i förra hösten och vem har aldrig tänkt den tanken om egentligen, om förra hösten hade varit nu, vad skulle förändrats, vad skulle gjorts likadant. Jag vet mina svar och tror att de flesta vet sina svar, men när man tänker tillbaka så undrar man ändå, om..

Om kanske den där resan blivit av, om man kanske bytt det där jobbet, om man kanske tagit den där chansen, ja va fan.. Det finns mycket man skulle ha gjort.

Men jag tar chansen nu denna hösten, lämnar Landskrona för ett tag (dock en månad kvar) för att se Egypten. Det ska bli jätteroligt och spännande och allt det där!

Imogon åker jag till Stockholm för att se EM-kvalet mellan Sverige-Danmark! Det kommer bli kul, mycket kul!

Men nu måste jag nog återgå, till att vara sentimental och titta på den där sogligajävlaamerikanskasåpoperan och grubbla..

PUSS!

Kommentarer
Postat av: MPN

men lille habib klara...ska du iväg? egypten..harregud

2007-09-09 @ 13:56:04
Postat av: Sofie

Det kommer att gå så bra ska då se.. Sentementala kan vi alla vara.. jag lär vara det i en månad.. hehe Men jag ska fixa så mkt saker till dig men mitt huvud som tryck.. Kuddar, tröjor, you name it.. Allt för att du inte ska glömma mig :) hihi men det vet jag att du inte gör ändå. Älskar dig mest baby! Puss

2007-09-10 @ 08:54:07
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0