Kort om helg

Idag är det fredag, alla älskar fredagar. Det är dagen med stort D. Man vet att det är sovmorgon dagen efter (tack gode gud för det), man vet att alla på jobbet är på bra humör, man vet att något finns att göra på kvällen.
Ja det är verkligen skönt att fredagen finns för att lätta upp veckan.

Idag blir det nog dock en rätt så lugnt fredag, kanske följer med och hämta JP på Sturup. Men imorgon är det lördag! Lördagen med stort F! först ska vi fira min mormor, vilket i och för sig säkert blir en stor upplevelse och sen firar vi in att även Elise bli gammal! Snart är bara jag kvar i ungdomens värld. =)
Fest hos Elise kan betyda galet om jag känner henne rätt!
Det är även sista helgen för mig hemma vilket också kan vara lite galet =)

Ni ska jag snart internetta lite eftersom jag inte orkar jobba, för ovanlighetens skull. Nu för tiden är det så mycket som ska hinnas med på internetrundan, facebook, alla bloggar, mailen, aftonbladet, HD, resedagboken och allt däremellan man ska kolla in.
Kan väl räkna mig fdärdig lagom till lunch haha =)

Trevlig helg allihop!

Puss och Kram!

//Taxnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0