Lista

1. Hur gammal är du om fem år?

26 år 11 månader och 8 dagar

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Anna-Karin och Tobias
Sofie och innebandytjejerna
Förmodligen även Ticke =)

3. Hur lång är du?

1.61 mycket viktigt
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Mean Girls igår på fyran

5. Vem ringde du senast?

Andy

6. Vem ringde dig senast?

The one and only, Gabbyflabby

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Hejsan häjrtat, bestämde ni någon sammanträff i veckan. Ha en toppendag puss puss (Elise)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på situation, haha =)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

Igår såklart!

11. Vilken ögonfärg har du?

Brun

12. När vaknade du i dag?

Klockan ringde 06.45 jag vaknade för en kvart sen ungefär haha
13. Vilken är din favoritjulsång?

Nu är det jul igen- Just D

4. Vilken är din favoritplats?

Alla platser där jag är lycklig, men jag måste ju säga att toppstuga i Livigno är speciell..

15. Vilken plats föredrar du minst?
Soptippen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Då är jag 32 år 11 månader och 8 dagar och förmodligen på en trevlig plats =)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Infet, jag hade mitt lejon som skyddade mig!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Tulle när vi lekte igår :)

19. Hur stor är din säng?

1.80

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Inget av det för tillfället
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor..
22. Hur många kuddar har du i sängen?

Två

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett..

24. Vilka städer har du bott i?

Bara i Landskrona.. haha
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor
26. Är du social?

Japp =)

27. Vilken är din favoritglass?

Jordgubb om det är utan något, choklad med chokladsås är fint eller vanilj med maränger :)

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Isåfall äpplekaka med vaniljsås..
29. Tycker du om kinamat?

Ja

30. Tycker du om kaffe?

Nej

31. Vad dricker du till frukost?

Te eller varm choklad

32. Sover du på någon särskild sida?

Somnar åt höger
33. Kan du spela poker?

Ja, som en gud

34. Tycker du om att mysa/kela?

Japp när tillfälle ges

35. Är du en beroendemänniska?

Nej det är jag inte.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej men Zlatan fyller år den 3/10 :)

37. Vill du ha barn?

No comments

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, tyska och danska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej  bevare mig väl..
40.Föredrar du havet eller bassäng?
Det stora blå

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder, nöjen och bensin haha

42. Äger du dyrbara smycken?

Nej det kan jag inte påstå..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

OTH!

44. Kan du rulla med tungan?

Nej men övning ger färdighet. .

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Min pappa och mina vänner när de mist anar det ofta. Gabby på fyllan är också en höjdare!

46. Sover du med gosedjur?

Nej, skulle aldrig falla mig in..

47. Vad har du för ringsignal?

Kokobom bom eller något !?

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nej tror inte de blir moderna igen..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En back med reklamationer :(

50. Flirtar du mycket?
Kanske händer någon gång då och då..
51. Kan du byta olja på bilen?

Klart jag är en riktig mekaniker

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej jag är försiktig

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Sista boken av Stig Larsson, fantastisk

54. Läser du dagstidningen?

Aftonbladet, HD och expressen, alla på internet.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

I discobilen kan allt hända

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Skicka till kund, posten skickar till oss

59. När var du i kyrkan senast?

På min lillebrors konfirmation. Okej nästan lillebror då.. Okej bästa kompis lillebror..

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Råttan.. haha  Mats slog väl alla med hästlängder, den vita t-shirten är det inte många som slår..

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Ehh en natt? Max!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Alltid Sofie, Vicke som följde med till Malmö..


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha lilebror är det ju :) Det vet alla.. Alla tycker ju ändå att du och jag är syskon.. så då vore det ju konstigt om inte Calle va din lilebror :)

2007-09-11 @ 11:20:03
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: Sofie

Vadå att jag inte får ha min musakorta klänning om jag ska hälsa på dig! fyyyy fan.. varför det?! haha

2007-09-12 @ 14:36:05
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0