Mer blogg åt folket

Det här med att man kan skriva kommentarer gillar jag, jag gillar och få små ord skrivna om min blogg. Det är trevligt. Mycket trevligt oftast.
Men att skriva i andras namn haha, det är sjukt. Därför tycker jag att du Fredrika Tulle Olsson ska skaffa en egen blogg där jag kan vänta 13 timmar på att du ska uppdatera  =) Alltså mer blogg åt folket!

Idag blir det fotboll utan Zlatan, knappt lönt då men läste att någon annan jag gillar är med från start, det kan ju vara något eller vad säger du LO, du gillar väl honom också eller?

Vicke fyller år idag, hon är ganska gammal nu för till skillnad från mig är hon 22, själv är jag bara 21! Men egentligen 20. Alltid 20.

Det blir lantfest hos Vicke på lördag, undrar om vi måste har snickarjeans och stövlar på oss då. Jag klär inte i stråhatt annars är jag med på allt!  Det var betoning på fest också har jag hört och jag har även fått höra att tärningsleken är med i bilden! Men den är kul helst om man sitter efter någon som slår 1 2 3 4 5 6 =)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha detta blogginlägget gillade jag.. Riktigt fint och roligt! PUSS

2007-09-12 @ 15:16:30
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: tulle

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..men för att jag är så jäkla snäll så ska jag bjuda på ett inlägg här i ditt kommentarsfält som ett litet smak prov.: IGÅR VAR VI ALLA BARN PÅ NYTT!
Det hela började med samling hemma hos vår ledare, Klarrie "DD=DiscoDriver" Persson. Klarrie hade styrt upp med lite kvällsamat så att vi skulle få i oss all näring som vi behövde inför kvällens tokeri. I samlingen ingick även Gabriella"Jag klarar mig inte utan min mobil" Olsson, Elise"Makrillen"Johnsson, Sofie"högertofflen"Löfgren, Sara"tuttlisa"Lindell-Olsson och sist men inte minst Fredrika"TULLE"Olsson. Nu drar vi sa jag! Ut i discobilen! Jag klarrie och Söffe där frame, Gabby,L-O och Elise där bak. Ner med ruterna ut med armarna för nu drar vi iväg.. Vi körde genom hela L-A city med en dunkande bil och ett gäng galna tjejer (Sofie kände sig som om hon var med i 8 miles9 haha). Rednex pumpades ur våra feta högtaler så hårt att vi var tvugna att utrymma bilen och börja dansa framför den. Det blev country dans utanför Donpedro, ett gäng killar på bussen och fan också på statoila.. haha helt sjukt grymt skoj var det.. det kändes som om vi var dom coolaste i stan, alla vände sig efter oss och vinka och tjjoade preics som om vi var ett gäng kändisar fast i för sig det är vi ju..
;) Efter allt dansande var det time för: var bor gubben men här väljer jag att sluta skriva för det var en upplevelse som fylld skrek hos många av oss för en stund. Over and out and tack för att jag fick gäst blogga hos dig Klarrie! so long my friends!

2007-09-13 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0