Spader Dam

Ja allihop det är sant, Spader Dam har kommit igång! Var på Olympiahallen igår och värmde fingrarna, inför kanske en bowlingtur med vännerna innan Egypten!
Slog till med en 1 på första två kasten och kände att ett fatalt misslyckande var på väg. Ångest. Koncentration. Vinnarkänsla. Allt infann sig och jag kom igång, slog tre strikes i rad och vann rundan ganska klart på 146 poäng. Magiskt!
=)

Grabbarna i mitt lag var nog lite imponerade, även om de även kände att de allihop blev slagna och en tjej, den enda de räknat bort från början! Fint är sånt.
För övrigt en mycket trevlig kväll med arbetskamraterna!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, har fått lite olika besked! Imorgon däremot, då bär det ut på stora staden haha! Kanske till och med ska jag stötta BOIS i gbg men mycket osäkert än så länge.

Hörde förresten att det var kö in på HM igår, sjukt men kul att något händer med Landskrona! Kanske ska gå en vända idag efter jobbet.

Have a nice Friday!
Puss!
I

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha fin är du... riktigt fin!

2007-09-21 @ 10:22:40
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0